Biz de 5 buçuk aylığız bri hafta oldu sünnet olalı biraz tontiş olduğumuz için bizim de gömük pipi oluyor. İlk yaptırdıktan sonra düğme gibi görünüyordu baya kaygılandım o gece yapışma olursa böyle olursa vs diye uyku uyuyamadım ama boşuna büyütmüşüm kafamda. Doktorumuz alanında iyi bir çocuk cerrahı bir sürü bebek sünnet etmiştir. O endişe etmeyin iki yaşına kadar yine kilo aldıkça içe kaçmalar olur, dışarı da çıkar bebeğin hareketlerine, kilo verme durumuna göre dedi. Zaten her şekilde 8/10 yaşında ve ergenlikte normle dönüyor dedi. Masaj gösterdi ara ara yapın ama zorlamayın, hatta meslektaşlarımın bile yapışmış pipi diyip sizi telaşlandırıp pat diye geri çekmelerine, boşuna bebeğin canını yakmasına izin vermeyin dedi. Ben de İnternette araştırdım genelde de düzeliyormuş zaten kendiliğinden. Ayrıca erken sünnet ettimeme vs yazıyor ama alakası yok tontiş olunca 8 yaşında da sünnet olsa içe kaçmalar oluyormuş. Dikkat ettim ılık suda otururken ya da arada çıkıyor dışına.. Dikkatimi sürekli oraya verip çocuğumu üzmek de istemiyorum açıkçası. Mümkün oldukça pipisi kirlenirse banyo haricinde de ılık su tutarak hijyenini sağlamaya çalışıyorum.