AyKUSUM benim kızım da sarılıktan hastanede yatmıştı çok ağır uyuyordu hiçbir yöntem işe yaramıyordu. Hatta görümceme 1,5 saat uyandırmaya uğraşıyoruz dediğimde gülmüştü sonra gidince 4 kişi birden uyandırmaya çalıştık tam 1,5 saat uğraştık 5 dk emdi geri uyudu şok olmuştu. En iyi yöntem altını açıp ıslak mendil sürmek ikincisi yüzüne ıslak bez sürmek. Bazen yıkıyordum bile yüzünü uyanmıyordu. Şimdi 8 aylık uyumuyor sağlıkla büyüsünler 😁😁😁