Sarılık riski geçene kadar 2 saate bir emzirdim 2 hafta. çok zor oluyordu uyandırmak. Çok stres oluyordum uyanmıyor, emmiyor uzun diye daha sonra doktorumuzu değiştirdik ve beni çok rahatlattı kilo alımının güzel olduğunu ve aktif 5 dk da emse memenin %80 ini boşaltacağını ve sarılık riski geçtiği için uyandırmam gerekmediğini acıkınca kendisi uyanacağını söyledi . Bende hiç uyandırmadım sonra gerçekten de kendini aç bırakmadığını ağlayarak uyandığını gördüm saat hesabı yapmayı bıraktım . Bu arada bizim doktorumuz ilk süt son süt durumu için de endişe etmememi söyledi 5 dk bir memeyi eğer devam ederse 5 dk da diğer memeyi emzirmemi önerdi .Bazen 5 dk bazen 8 dk maksimum 15 dk emiyor. Benim anladığım bebek yeterince bez kirletiyorsa kaka çiş olarak doyuyor demektir ve haftalık kilo artışı oluyorsa yolunda demektir herşey. Yine doktorunuza danışın mutlaka durumlarını