Btlyc Deletedmom_62 hiç rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum açıkçası sıcacık tutuyor ayaklarını bacağını kız bebeklerinin sıcak olması gerekiyor idrar yolu enfeksiyonu geçirmemesi için
Gunes789 Bence evde mutlaka derece olmalı 23-24 derece dediğiz şekilde giyilir ama gece üşür gibi benm kızım o şeklde üşüyor tulum giydiriyorm. Ama belki de alışır göğsünden ve ensesinden kontrol edin sıcaksa sorun yok
Cansu4401 Deletedmom_62 bende odun sobası kullanıyorum uzun kollu atlet bir takım çorap yetiyo gecede uyku tulumu normal bir battaniye benim kızım sıcağı pek sevmez bide soğuk deyil ama aşırı sıcaklık hasta eder bebeğin terlemiyosa gecede bulunduğu oda aşırı sıcak değil ılıksa o dengeyi sen kuracaksın bebeğim ilk dogdunda kısa denk gelmişti hiç nasıl giydrcegimi bilemezdjm çok hasta olurdu şimdi dengeyi kurdum canım sende ona göre ayarla