Bebeğim yaklaşık 5 aylık. Evimiz sobalı gün içinde kısa kollu zıbın , alt üst takım, bir tane çorap giydiriyorum yatarken de üstüne penye battaniye ve gece de nohut battaniye örtüyorum. Çok fazla gaz çıkarıyor alttan. Acaba üşüyor mu diye düşündüm sobayı da günde 4 kez falan yakıyoruz