Seventhingss 3-4 aylık olana kadar benim oğlum da öyleydi :) ne gaz sancısı bilirdik ne gece ağlama atağı. 4. Ay atağı bi geldi sebepsiz ağlamalar gece 10 defa uyanmalar şimdi 9 aylık hala gece 4-5 kez uyanır. Atak huysuzluğu ayrı diş huysuzluğu ayrı. Bu zamanlarınızın tadını çıkarın.