Seventhingss Ben de tam bu konuyla alakalı bir post açmıştım dün. Şimdi karşıma sizinki çıktı. Benim bebeğim de 33 günlük ve tam olarak sizin bebeğiniz gibi. Çok iyi uyuyor. Uyandırmasam hiç kendi kendine uyanıp ağlamaz. Acıksa bile sesler çıkarıyor sadece ama uyumaya devam ediyor. Sağlık ocağına aşı yaptırmaya götürdüğümde ordaki doktor ağlıyor mu diye sorguladı ve “çok sessiz çocuk istemeyiz” gibi bir cümle kurdu. Endişelendim haliyle. Çok iyi bir çocuk doktorumuz var. Ona muayeneye götürdük dün. Bu durumdan bahsettim ve kendisi güldü. Aşı yapıldığında ağlamadı mı dedi. Ağladı dedim. “Tamam demekki gerektiğinde ağlıyor. Her çocuk farklıdır, kafanıza uzman olmayan kişilerin dediklerini takmayın” dedi. Çok şükür rahatlattı bizi.
Anneliğin yarısı endişelenmektir demişler. Çok doğru. Bir de üzerine insanlar gerekli gereksiz konuşunca haliyle kafamıza takılıyor. Ama doktorunuzun dışında kimin ne dediğini umursamayın bence. Bebeklerimiz gayet sağlıklı ve onlara sahip olduğumuz için çok şanslıyız :)