Ben sezaryen ile doğum yaptım sütüm gelmedi daha sonra hastaneden eve geldik annem bol bol elma ve ayva kompostosu yaptı sabah akşam onu içtim ertesi gün sütüm oyle bir geldi ki mastit olmusum goguslerim birden dolunca. Simdi 1 bucuk aylık olduk çok şükür ama bir yere gideceğim zaman çocuğu anneme bırakmadan ayva komposto yapıyorum sütüm çoğalıyor sütümü sagip veriyorum ve ben bu farkı çok net anladım özellikle ayvada belki sizdede ise yarar 😊