cigdeeemm bebeğim üç günlükken makineyle sağmıştı ebe, on gün sonra dolapta süt bulunsun diye kendim manuel pompayla sağmaya başladım, ilk haftalar sütüm iyi olduğu halde pompaya çok süt gelmedi sağdıkça sağdıkça çoğaldı, fırsat buldukça sağabilirsin. Danışmanlık aldığım bir ebe var istersen yönlendirebilirim, emzirme üzerine eğitim almış, söylediklerini yaptım bir hafta sürmeden benim sütümü düzene soktu. Birde sana tavsiyem ne yaparsan yap yinede biberon verme. Sütüm azken ince hortum yöntemiyle beslemştik o da çok iyi gelmişti, hem beni emdi sütüm geldi jem de karnı doydu bebeğin