monami_ Yorumunuz için teşekkürler. Evet haklısınız, ben gerildikçe o daha gergin oluyor. Bu yüzden elimden geldiğince yansıtmamaya çalışıyorum. Zaten bu durum hep olan bir şey değil ama nadiren de olması beni rahatsız ediyor. İnsan ister istemez anneliğini sorguluyor. Yemek istemezse zorlamam normalde, gündüz de pek ağladığı olmuyor. Genellikle etkileşim içinde olmaya çalışıyorum, oyun oynuyorum, kitap okuyup sohbet ediyorum, yürüyüşe götürüyorum vs. Ama uyku konusunu yenemedim. Çok yorucu oluyor. Dediğiniz gibi belki zorladıkça o da direniyor. Bunları kendime daha sık hatırlatmalıyım