Merhaba,
Dün yine böyle bir post vardı ama özellikle bugün bu konuda iyice bunaldığım için yazmak istedim. Genel olarak bebeğim gece uykularında çok uyanıp geri dalamıyor, babasını veya başkasını istemiyor sadece ben kucağımda gezdirirsem omzumda uyuyor, yatağına koyar koymaz uyanıp ağlıyor. Yanıma yatırırsam biraz çırpındıktan sonra uyuyor bazen. Dün gece de böyleydi, sabaha kadar gözümü kırpmadım. Ama bir yerden sonra sinirlerime sahip olamadım çocuğuma bağırdım. Sabah olunca da öfkem geçmedi. Kahvaltıda mama sandalyesinde yine mızmızlandı. Kendini kasıyor ağlıyor. Kahvaltıda yemedi, beni emmedi aç yani. Bi tur da ona bağırdım. 9 aylık oldu artık bağırmaktan anlıyor, başladı ağlamaya. Çok kötü hissettim pişman oldum. Hastaneye gittik, oto koltuğuna oturtuyorum onda da çok ağlıyor, yine bağırdım bugün. Sonra da gözyaşlarına kıyamıyorum. Kendimi suçluyorum sakin değilim diye, o da benim gerginliğimi hissediyor belli. Ne yapayım böyle gerginken, öneriniz var mıdır?