Hosgeldinbebekk Arayüzü sayesinde kullanımı rahat.Android gibi virüs girmiyor. Sistemi hızlı. Bataryası kaliteli, soğuğa çıkma durumlarında kapanma olmuyor veya şişme durumları çok çok nadir. Açıkçası tamamen sistemi ve dayanıklılığı için senelerdir satın alıyorum. Grafik ve fotoğrafçılık okumama rağmen hiç fotoğraf kalitesi için düşünmedim bu telefonu ama evet o da kaliteli. Gerek saat gerek telefon gerek laptop olsun hepsini iyi ki apple tercih ettim, senede bir değiştirmiyorum sonuçta, almışken tam alayım. Iphone 3G, 4S, 6S kullandım, şuan 11 ve değiştirmemek için direniyorum. İlk çıktığında almıştım, hiç sorunu yok. 14 Pro max çok güzel ancak dediğim gibi hedefim 6 ay daha tutmak 🤣