OptimusPrime Wonderful_mom O yüzden dağılmıştır. Böyle şeylerde, şekli bozulmasin diye genelde 1 çay kaşığı kadar koyuyorum.
Wonderful_mom OptimusPrime gercekten mi tarifte 1 paket vardi ama oiserken de sekli bozulmamisti yapan kisinin
OptimusPrime Wonderful_mom Ölçülerine bağlı olarak 1 çay kaşığı 2 çay kaşığı konur. Bir pkaet koyarsan dağılır tabiki. Bazen tarifler tam tutmayabiliyor ben tam uymam tariflere
NurY Wonderful_mom tarife bakmayın bir çay kaşığı yetermis . Ben bir kere şekerpare yaptım bir paket kabartma yazıyordu tarifte kodum şekerparelerim kocaman oldu 😆 hiç tarifteki gibi olmadi