Wonderful_mom Kızlar kızımla gül tatlisi yaptik cok heves etti ama firinda hepsi dagildi gül şeklinden eser kalmadi çok üzüldü 😒😪 neden öyle oldu fikri olan var mı acaba yaa.. tarife birebir uydum sekli de cok güzeldi ama niyee öyle oldu anlamadim 😫
Alse35 Wonderful_mom yapmadım daha önce ama hamur şekil değiştiriyorsa ya yapı fazladır ya unu azdır Üzüldüm miniğe hemen küçük bi miktarla tekrar yapsan imkanın varsa en aZından hevesi kursağında kalmaz 🥰
Deletedmom_62 Wonderful_mom hamur iyi özdeşmediginde pişerken dağılır diye biliyorum 🤔 bir daha dönersiniz üzülme çok güzel kaplumbağa kurabiye tarifi var onu da deneyebilirsiniz güzel bir etkinlik olur ☺️
Wonderful_mom Deletedmom_62 onu yaptik gecen gun bunu cok merak ediyordu anne nasıl gül gibi oluyor diyordu 😉 kismet degilmis 😒
NurY Wonderful_mom tarife bakmayın bir çay kaşığı yetermis . Ben bir kere şekerpare yaptım bir paket kabartma yazıyordu tarifte kodum şekerparelerim kocaman oldu 😆 hiç tarifteki gibi olmadi