Noriye okudukça canım sıkılıyor.. oğlum 14 aylık, çak yapıyor. Bir bir söyleyeceğim işaretini de yapıyor. Alkışı da bay bayı da paşa gönlü isterse belki.. yapmayı mı bilmiyor diye düşünüyorum bazen..
takılmayın derim yine de. Henüz çok erken, diğer gelişimlerine odaklanın