Cisem1_2 her bebek gelişim özelliklerini farklı farklı yapıyor kimisi daha erken ba ba ba sesleri çıkarıyor kimisi alkışi daha erken yapıyor gibi gibi ama bu sesler için erken sanki evet çok heyecanlanıyoruz sabırsızlıniyoruz ama her şeyi öyle güzel kodluyorlar ki şaşırıp kalıyorum çoğu zaman beklenmedik anlarda beklenmedik şeyler yapıp yok artık dedirtiyorlar o yüzden sesler içinde normal bence daha zamanla onları da yapacak kızım 11.5 aylık hala canı istemedikçe baba demiyor işi düşerse ancak öyle 🤣 anne zaten yok dedesiyle görüntülü konuşurken dedesine bayıldığı için bir tek ona dede diye söylüyor biz sadece izliyoruz 🤣 babildanip bir şeyler anlatıyor ama ne dediğini bilmiyorumm henüz 🤣 en net söylediği şey ise memmee öyle bağıra bağıra söylüyor ki yolda sokakta dönüp bakıyorlar 🤣🤣🤣🤣