Ya aslında küçükler ama anne olarak içimiz el vermiyor benim de kızım çok pasif sürekli eziyor arkadaşlarımın çocukları görüşmedim bir süre bu sefer sesten de korkar oldu vurmayı öğrenmek ya da öğretmek değil de savunmayı öğrenmek gerek diye düşünüyorum. Bir iki gündür ayağını yere vurup sinirlenmeli öğrendi arada da ciyaklıyor karşısındaki de ciyaklarsa kaçıyor ama bu da bir şey benim için ☺️