Kızlar arkadaşımın çocuğu ve benim çocuğum aynı yaştalar ikisi de erkek sürekli oğlumun saçını çekiyor ama bunu hep yapıyor kızıyoruz ama halen devam ediyor ikisi de bir buçuk yaşında napmalıym uzaklaşmalym eskiler derler ya çocuk yılar diye bugün gerçekten içime dert oldu ilk bebeğim ne yapacağı mı da bilmiyorum