Ali_asaf_10 bizimkide o aylarda icmiyordu sululuk aldım kabul etmedi artık cam çay bardağı ile vermeye çalıştım hep tükürdü ama ben haftalarca teklif ettim icmese bile sonra içmeye başladı sekiz dokuz on içti hep . Bir de ek gıdaya girdik ya hani mesela meyve püresi şekerli olunca illa susatir hemen biraz yarım saat geçince teklif ediyordum veya muhallebi yapmışım normalde şeker yasak ancak bir iki çay kaşığı kadar yediriyorum bizde yediğimizde hemen arkasından lakir lakir suyu içiyordu yani öyle alıştı bizimki..