7 aylık oldu ve hala su içmiyor. Ne yaptıysam olmuyor. Biberon zaten asla istemiyor hiç bir şey içmiyor onunla. Philips aventin suluguyla veriyorum alistirma bardagi olarak geçiyor ucu sert biberona benzetmesin diye onla da icmiyor. Kaşıkla vermeye çalışıyorum öyle de içmiyor verirsem dışarı pufkurtuyor ya da içmemek için ağlıyor açmıyor ağzını. Yiyecek olarak çoğu şeyi güzel yiyor bi sorun yok. Sadece su böyle. Vallahi bu konu beni çok yordu artık içmesi lazimmis su ama yok yani bir buçuk aydır alistiramiyorum sevmiyor suyu yani verdiğim şeyle de ilgili değil sanırım. Ne yapabilirim sizce ? Başlarda alisir diye düşündüm biseyler yedikçe, yoruldukca falan susar illa içer ama yok yani hiç bir türlü icmiyor