Beybisibeybisi ben anladım kanat çırpma harkeeti gibi yapıyor aynı anda ayaklarınıda çeviriyor benim kıxım 11 aylık 6. Ayından beri yapıyordu halada yapıyor ama eskiye nazaran azalttı doktora sordum bir sorun yok dedi. Uzun uzun dalıyormu adına tepki veriyormu yada göz teması kuruyormu diye sordu evet dedim o zaman hoşuna gittiği için yapıyordur korkmanızı gerektiren bir durum yok dedi