9 aylik oglum var. Mama sandalyesinde yemek yerken ve yerde cok heyecanlandiginda kollarini gererek ellerini kavanoz kapagi acar gibi yapiyor ayni anda ayaklarini da oynatiyor bu uzun zamandir aklima takiliyor. 3 kere de kafasini saga sola cevirdigini gordum 1 sn bile surmedi diyebilirim. Normal mi sizin cocuklariniz da yapiyor mu