Teemo07 bızım de burada oyun grubu yokmus bu sene acılmıs yanı var dedıler ıyıce arastırın belkı acılmıstır. Kresler cocukları kendı ogrencısı ıle kaynastırır gıbı oyuna dahıl edıyormus yanı bu sekılde dedıler buradakı oyun grubuna. Sorun belkı kresler kabul eder. Yarım ya da tam gun de yollayabılırsın dedıler de kızımın durumuna gore davranacagım. 2 yastan ıtıbaren bezlı alıyorlar.Hangı ıldesınız, havalar da sogudu parka cıkmak da sıkıntı artık🥴 cıkartıyrm cocuk yok