Sevgili anneler; oğlum, sürekli vurma eylemi içerisinde ben hariç herkese vuruyor. oyuncakları atıyor fırlatıyor normal mi bu durum? Niye annene vurmuyorsun dediklerinde de anne uf olur diyor , yaptığı şeyin sonucunu da biliyor aslında. Var mı çözüm önerisi olan, zamanla geçiyor mu ? Doktora götürmemiz gerekiyor mu? Eşime söylediğimde bi araştıralım önce dediği için sizlere fikir danışmak istedim.