Sevde123 Benim kızımda çok hassas ciltli bepanthol sudocrem vazelin zeytinyağı hepsini denedim hiç birinin faydası olmadi mavi desitin de aldim o hafifletti ama o krem pişik olmadan önce önleyici şekilde kullanılıyormuş mor desitin aldm hemen geçirdi kabarmıştı poposu çok kötüydü bize bitek bu iyi geldi doktorumuz da günlük kullanabilirsin çok yoğun pişik olursa travazol fucidin merhemi karistirip sürersin demişti siz en iyisi bi doktora görünün alerjik bişey bile olabilir
Kaderrr Seda alt açma koy altına hiçbişey olmaz korkma benim kızımda çok yapıyodu kakasını çişini alt açmayı koyuyodum yaparsada atıyodum çöpe çocuğumuzdan kıymetli değil