Seda geçmiş olsun canım hayırlı olsun bebeğin, yediklerinle alakalı olabilir mi pişiği?! bizim şeker intöleransımız var tatlı birşey yediğimde pişik oluyor bazılarında inek sütü alerjisi var acaba öyle birşey olabilir mi?! Yediklerine dikkat et mesela arttı yayıldı dediğin günler neler yemiştin fazla tükettiğin birşey oldu mu?!
Kullandığın kremlerden bahsetmişsin onlar faydalı olur ancak altta yatan sebebi bulup kesmek lazım yoksa kremler bir yere kadar!
İki konuda uyarmak istiyorum seni pudra solunumla akciğerlere gidiyor ve oradan yok olması imha olması imkansız bu sebeple tehlikeli! bir diğeride zeytin yağı pişiğe çok iyi gelir ama asidini çıkarmak gerekir benmari usulü 5 dk ısıtman yeterli olur. Asidini atmazsa o da pişik yapabilir