Eymnpl Aslimertzeynep Seda42harun Bugün temizlemek için açıp baktığımda bayağı şişmişti ve semsert acıyor oturamıyorum epizyotomi çoktan kapanmış ama üzerinde beyaz sarımsı bir iltihaplanma olmuş birtane tentürdiyotla silsem kurutur mu onu acaba yoksa antibiyotik kullanmam gerekiyor mu? Ya geçmezseee çok korkuyorum 🥺😣
hilalinannesiiii Ecrinnnnnnnn bana da hep batikonu soruyorlardi ben hic bi sekilde dokunmadim. Ne tentürdiyot ne bisey. Yanlis mi yapmışım acaba 🤦🏽♀️ 8 aylik oldu bebegim
Ecrinnnnnnnn hilalinannesiiii yaranda herhangi bi kaşıntı kızarıklık yada ne bilim enfeksiyona bağlı birşey yoksa sen bi nevi doğal yola yaranı kapatmışsn
Ecrinnnnnnnn hilalinannesiiii yani sorun teşkil etmez sonradan enfeksiyonu da kapmaz 8 ay geçmiş üstünden
Eymnpl Ecrinnnnnnnn sürekli kurutuyorum temizliyorum baticonlu suya oturuyorum ama niye böyle oldu bilmiyorum inşallah korktuğum gelmez başıma😬😔
Ecrinnnnnnnn Eymnpl batikonlu suya oturmayın sadece batikonu üstüne sıkın iç kısma da girebilir suyaa oturdugun için ödem tutmuş olabilirsin ama istersen bi doktor kontrolüne git
Eymnpl Ayrıca doktor MİXOVUL diye bir fitil verdi bu da temizler mi acaba iltihabı? Kullanan var mı önceden
cAnKizimmmm Açılın ben ebeyim ☺️ Öncelikle tekrar doktorunuza gidin muayene talep edin dikiş yerini iyice kontrol etmesi lazim şişlik enfeksiyonu gösteriyor. Gerekirse dikişleri açabilir mutlaka doktora görünün
Eymnpl cAnKizimmmm Mixovul diye bir fitil verdi onu kullanıyorum şuan antibiyotik geçirmez mi acaba? Dikişleri açmak beni çok korkutuyor açıkcası ondan gitmek istemiyorum 🥺😬
cAnKizimmmm Eymnpl bir kaç gün içinde şişlik inmezse yada artarsa tekrar görünün umarım fitille geçecek kadar hafif bir enfeksiyondur