1 ay oldu doğum yapalı hem içten hem dıştan çok fazla dikişim var 10. Günde kontrole gittiğimde doktor gayet güzel iyileşmiş hatta kapanmak üzere dedi ondan sonra hiç gitmedim fakat iki gündür vajinamda bir ağrı gerilme hissediyorum baktığımda biraz sertlik ve şişlik vardı iç tarafta ve kokulu akıntım var dün gittiğimde doktor alttan bakmadı sadece akıntım içün bir fitil verdi ama ben alttan bakmasını isterdim çünkü dikişlerim sarı gibi olmuş çünkü iltihaplanmış belki antibiyotikle geçerdi. Sizce enfeksiyon mu kapmış yardımcı olur musunuz? Tekrar açılıp dikilmek beni çok korkutuyorrrr delirmek üzereyim🥺🥺😣