Minkpndam kaşı bilmiyorum ama ipek kirpik 3 ayda bir düzenli yaptırıyodum bebeden önce çok memnundum asla kirpiklerimde dökülme falan olmadı iyi bi yerde yaptıracaksanız sorun olmaz makyaja ihtiyaç duymuyorsunuz sabah makyajlı gibi uyanıyorsunuz çok güzel