Minkpndam evet bu kısım doğru bana bir estetisyen öyle söylemişti kendim için yaptırsam mı diye düşününce 😅
Arkadaşımın da kendi kirpikleri seyrek diye yaptırdı zaten olan da döküldü.
Nesini beğenmedim; gözleri bi tuhaftı bi yorgun gibi düşük gibi duruyordu nasıl tarif edeyim bilemedim sanki takma kirpik almışta kendş takmış gibi