mrsjale bende genetik zaten var olan bir şeydi gözaltı morlukları ve şişliği kızımin uyku düzeni iyi olmasına rağmen annelik sürecinde X2 oldu resmen. Çok yorgun yaşlı görünüm veriyor gözaltı ışık dolgusu düşünüyorum bende başka türlü kurtulamam sanırım en azından yaptırıp bir sene rahat ederim diye düşündüm 🤦🥺