Aslicamm onlar büyütmüş yetiştirmiş ya o yüzden kendilerinde söz söyleme hakkı görüyolar. 2 çocuk büyüten anında uzman kesiliyo her konuda halbuki onların dönemle şimdiki dönem bir değil. Bizi kör topal bi şekilde büyütmüşler bu yaşa gelmişiz hepimizde travmalar, anksiyeteler, obsesif bozukluklar var çocukluğumuzdan kalan ama anlatamazsın işte anaya babaya bunu. Eşimle birlik yapamıyorum çünkü oda 3 aylık bebeğin tv izlemesinde sakınca görmüyo🤦🏻♀️