Merhaba05 1,5 yaşına kadar korudum tvden telefondan şuan 20 aylık açıyordum baktım çocuk beni duymuyor tvye çok dalıyor telefonda öyle tamamen kapattım hiç açmıyorum bende izlemiyorum anne reklam aç diyor ama bir şekilde oyalıyorum oyuncak vs açmayın hiç asla iyi bişey değil afedersin çocugun aptal oluyor resmen dikkat dağınıklığı vs