Happymomandbaby Sunlight maalesef 120 yapıyorum hep kalıyor bebelac gold içiyor buna şükrediyoruz artık önceden 4 5 saatte bu kadar içerdi
Sunlight Happymomandbaby Tabiki haklısınız yeterki içsin diyor insan. 4. Ay civarı benimde küçük oğlumda ciddi bi iştahsızlık olmuştu ama 1-2 aya düzeliyor toparlıyorlar. Ek gıda ile güzelce desteklersiniz yeterki sağlıklı olsun
Elisam16 Happymomandbaby önemli olan doktorun söylediği hemşirenin değil. 6 aylık bir bebek için kilosu normal zaten 6. Aydan sonra aylık 1 kg alamaz doktorumuz öyle söylemişti kilo alma oranı gittikçe düşecek demişti