Oğlumun 6 aylık kontrolü vardı 6 buçuk geldi sağlık ocağında 1 ayda 200 gram almış.. İki gün önce doktora gittik doktor normal dedi.. Sadece mama ile besleniyor ve ek gıdada vermeye çalışıyorum.. Devlet hastanesine gidiyorum acaba özele filan mı götürsem çok mu az kilosu