Berram Amine35 bende a Ynı mamayı kullandım bnmde kızımda gelısme gerılıgı var 10 aylık 6 kılo 63 cm gelısme gerılıgı var sızdede varmı bu durum
Nursena0606 Amine35 alerji olan nasıl bilmiyorum ama biz normal evolvia kullanıyorduk. Çok güzel kilo alıyordu ve severek içiyordu. İlk zamanlar kabızlık sorunu yaşamıştık ama aptamil ve bebelac da denedik onlar daha kötü yapmıştı.
Haticecetto Bizde evolvia kullanıyoruz kızım seviyor ama kilo alımında pek faydası yok ek gıdaya geçtikten sonra yavaş yavaş toparlıyor 10 aylık 74 cm 8 kg birde işitme engelli olduğumuz için doktor normal dedi gelisimine