dikkatbebekvar tuzludakota aynem hipp in normalini almıstım ilk simdi de combiotic olanını aldım bakalım insalah iyi cıkar ilk içtigini kustu ama tok muydu amlayamadım 🤷🏻♀️
Deletedmom_110 dikkatbebekvar hippp al kuzum 3 günlük bizde 2 kere veriyorum gece göğüslerim çok fena aşırı kötü emdikçeeee zıplıyorum gündüz hep emziriyorum mesela sımdı yapcammm 1 ölçek hem kusmuyor hem karnı doyuyor hemde kendime 2 saat müsade edicemmm
dikkatbebekvar Deletedmom_110 benim de sürekli emdiğinde sütüm yetmiyor içerken sinirleniyo cok acsa anck bi iki saat ara verdigimde güzel doluyo o anlarda veriyorum mecbur 🤷🏻♀️ sütümü artırmaya calısıyorum bakalım
Deletedmom_110 dikkatbebekvar inş çoğalır benim bugün çoğaldı doldu hiç mama vermedim şükür ama uçlarım berbst sağıyorum habire kuzum daha küçük çabuk doyuyor nbcmmm bilmem olsa sıkıntı olmasa sıkıntı Allah yardımdınız olsun
dikkatbebekvar AhsenAhsen hemen değiştirdim valla bastan aklıma gelseydi 3 4 gün de vermezdim. Hipp e geri döndüm. Bu sefer combiotıc aldım
dikkatbebekvar Minikkussum benim bebegimin gaz sıkıntısı oluyo o yüzden hiç olmamıstır diyemem ama aptamildeki gibi cocuk ıkınıp kıpkırmızı olmamıstı hiç. Memnundum yani ondan da