dikkatbebekvar 3 4 gün önce aptamil aldık ondan önce hipp kullanmıstım. Günde sadeve iki kez mama içmesine ragmen cocuk ıkınmaktan mahvoluyo. Uykusunda bile ıkınıyor. Aptamildendir dimi
Deletedmom_39 dikkatbebekvar aptamil ve sma bebeğimi kabız yapmıştı canım 4 aylığız bebelactan çok memnunuz 🤗
Beraninannesii dikkatbebekvar Bizede Aptamil ve Sma kabızlık yaptı sonra Bebelac Golda geçtik şimdi gayet iyi gaz çıkarıyor her sabah tuvaletini yapıyor hatta günde 3 kere felan olduğuda oluyor.
Ali_asaf_10 dikkatbebekvar aptamil kusma yapmisti bize çok kusturuyordu. Ve gazını daha da cogaltmsti. Gaz için bebelac gold onermistiler ama o da iyi gelmedi bize. Sma en iyisiydi bizim için. Bebeğe göre değişiyor böyle şeyler. Deneyerek anlarsın canım dediklerimi dene istersen. Ama bizde hiç biri kabızlık yapmadi. Gazdan da ıkınabilir gaz yapiyorsa
1annebelis dikkatbebekvar aradığım başlık bebeğim anne sütü içiyor sadece normalde sağarak veriyorum sütüm azaldı diye aptamil aldım 2 kez felan verdim günde bebeğim 3 aylık kabız oldu sürekli ıkınıyor kakası da katı çıktı mamadanmıdır yani
dikkatbebekvar Beraninannesii zaten bu mamadan önce cocuk 3 kez falan azar azar da olsa yapıypdu simdi bi kez zorla yapıyo tam yapıyo ama mahvoluyo yapana kadar. Tabi gördükçe ben de mahvoluyorum asla vermem daha
Beraninannesii dikkatbebekvar Birde sanırım farklı mama kullanınca bağırsaklar etkileniyor bizde kusma sikayeti var diye hipp ve evolvia kullandık bir süre onları ictiginde zorlanıyordu sürekli gaz sancısı çekiyordu.
penyy Siz neden mama kullandınız bende aptamil kullanıyorum günde bir kez gece uyumadan önce 3 aylık oğlum. Çok obur sürekli bişe yemek istediği için veriyorum ve aptamil verdiğimden beri 4 gündür kaka yapmıyor
dikkatbebekvar penyy ilk ay kontrolünde doktor kilo alımını az buldu. Benimki de sürekli emmek istiyor uyumuyo cok aglıyo. Süt yetmiyo diye 2 kez de öama veriyoru. Dpgdugundan beri saatlerce uyudugunu bilmem. O kadar yoruldumki.
dikkatbebekvar Ali_asaf_10 ben hipp kullanırken de gayet yapıyodu cocuk. Hatta mama yedikten sonra kakasını yapardı direk. 🙄 bir de aptamil doyurmıyo diyenler olmus burda gerçekten cocugun doydugunu hissetmedim bumu içerken
Caglabaki 1annebelis normal aptamil değilde aptamilin özle serisi var üzerinde sarı renk CONFORMİL yazıyor zor bulunuyor ama bulursanız deneyin gazını bile kendisi çıkarıyor bulamazsanız sma confort yazanı deneyin gazlı ve kabızlık sorunu yaşayan bebekler için ben çok memnunum ikisindende
Caglabaki dikkatbebekvar ben kızıma aptamilin gazlı ve kabız olan bebekler için özel seirisi var CONFORMİL diye onu kullandım günde 3kere kakasınk yapıyor gazını kendi çıkarıyordu ilk başta hipp kullanmıştım asla içmedi şimdi Sma Confort olanı deniyorum CONFORT yazan gene gazlı ve kabız bebekler için bunu denemek istememin sebebi proteini çok daha fazlaymış aptamile göre 3gündür kullanıyorum gayet iyi Bundanda memnunun ama bebelac gold denemiştim çocuk mahvolmuştu
dikkatbebekvar Caglabaki her anne her marka için farklı seyler söylüyor hamgisini denesem bilemedim 🤦🏻♀️ bebelac gold iyi diyen de cok oldu. İnsallah mamayı komple bırakabilirim en temizi olacak cünkü sadece iki kez veriyoruz.
Caglabaki dikkatbebekvar inşallah 🙏🏻 ama dediğim iki mama gaz ve kabızlık için özel serilerden gerek duymayın inşallah ama duyarsanız deneyin derim
tuzludakota dikkatbebekvar benim bebeğime de Aptamil kabız yapmıştı çok ıkınıyordu sma aldık daha sonra iyi geldi
dikkatbebekvar tuzludakota ben ilk hipp kullandım hiç riske atmayıp tekrar hipp alayım diyorum cogu kişi memnun anne sütüne cok yakın ve sindirimi kolay oldugu için. ☺️
dikkatbebekvar penyy 3700 doğdu iki günde hastanede 3300 küsüre düştü. 1. Ayında gittik 4200 olmus ama doktor dogum kilosunu baz aldıgı için az buldu 🤷🏻♀️
tuzludakota dikkatbebekvar hippten memnuzsanız bencede riske atmayın, biz Aptamil hip Bebelac denedik hiç biri iyi gelmedi , en son sma iyi geldi deneye deneye bulmak gerekiyor birine iyi gelen size gelmez
dikkatbebekvar tuzludakota aynem hipp in normalini almıstım ilk simdi de combiotic olanını aldım bakalım insalah iyi cıkar ilk içtigini kustu ama tok muydu amlayamadım 🤷🏻♀️