Damladuru01 iyi de bebeğin her ay 1 kilo falan almasını bekleyemezsiniz ki bu şekilde bebekler yaşına gelmeden obez olurlar. İlk üç ay ortalama 1 kilo alırlar, 4. ay itibariyle 300-700 gram arası alırlar ortalama. Sizinki de normal almış. Benim oğlumda üç aydan sonra 350 gram alıyordu ve bu gayet normal. Yani sırf kilo alsın diye bebeğe başka şeyler vermeyi denemeyin. Doktorunuz normal olduğunu söyler zaten. 4. ayda atak haftası oluyormuş ondan etkilenmiş olabilirsiniz meme reddi yapar bi süre sonra düzeliyor