Damladuru01 Bebeğim 4 aylık ve kilo alımı tamamen durdu zaten meme mama reddi 1 aydır var. 1 ayda 300 gram almis. Ne yapabilirim bir suru mama denedim olmuyor içmiyor memeye gelmiyor şaşırdım artık 😞
MirayHANGUL Damladuru01 aynı durumu iki aydır yaşıyorum hayatım benim bebeğim asla mama biberon emzik vs hiç birşey almıyor çözümü sadece kaşık mama ile buldum hem meme emiyor hem günde iki kez arı mama veriyorum mecburen. 35 günde sadece 100 gr almıştı yeni toparlamaya başladık
Dga18-- Damladuru01 Bir yerde okumuştum 4. Ayda pek kilo alımı olmuyormuş diye ama vardır elbet nedeni😒
Yeicyat Damladuru01 meme reddi icin bi yerde bebek yatar pozisyondanken ustune eğilip emzirin diye okumustum bn kucakta fln degilde ustten yani:) bi deneyin isterseniz
Toprak_efe Toprak_efe en olmadı bi doktora danışın geçici bir dönemdir belki ay sonunda ek gıdaya başlatır doktor
Deletedmom_62 Damladuru01 1 saatte 60 cc mi veriyorsunuz yoksa 3 saatte bir besliyorsunuz da saate bölünce mi 60 cikiyo
1MahurunAnnesi Biberon da çok önemli bizde yaşadık bu durumu Lansinoh ile içmeye başladı. Hipp combiotic kullanıyordum içmiyordu yarım çay kaşığı pekmez koydum içine öyle içti kızım
Milagros Damladuru01 avent kullanıyordum red yaptı bı sure sonra her biberonu denedim en son lansinoh aldım tuttu.Biberonj değiştirin birde mamayı da sevmeyebilir belki onuda farklı hi mama deneyin derim.
Damladuru01 Dga18-- meme mama reddi en çok bu ayda oluyormuş ama geçmedi bir türlü emmedikce süt azaldı kilosuda az o yüzden üzülüyorum
gkbyza Golden goat kullandınız mı? Doktor bize 15 günde almasını beklediği kiloyu 9 günde aldığını söyledi iyi geldi bize
MirayHANGUL Damladuru01 doktorlar önermiyor çocuk obez olur diyor ben şimdiden söyleyeyim ama siz yine de bir danışın
Aysegulllll58 Damladuru01 arkadaşımın bebeği de aynı şekilde içmedi ne mama ne anne sütü. Şuan pirinç unu veya sulandırılmış keçi sütü içiyor baya da toparladı. Fikir oldun diye düşündüm
Damladuru01 hepi_anne doktorumuz ilk 6 en az 500 Gr almalı dedi. Normal demedi ama bu ayda olabilir az kilo alımı dedi