TheMomm yok ama kimsenin tahammülü oalmamis bide bulasici hastalik gibi herkes kendi dusuncesini dikte etme derdine dusmus.ben artik sıkıldım bu formdaki cehaletin temsilcilerinden ara sira ose yarar kafa dagitici birkac sohbet olmasa cekilecek yer degil hele gundem baslikli konulara gorince bir kesim jemen olayi cogronda cikariyor dini konularda oyle dini konularda sustum ama gundeme bakiyorum simdilik baktim iyice sarmislar formu ceker giderim babamin yeri değil