alonee şu an aydınlandım. Oğlumun laktoz ıntoleransı var. 2 ay evolvia rp kullandık. Sürekli midesinden su geliyordu ağzına. Reflüsü var diye şurup bile kullandık geçmedi. 1 aydır aptamilin alerjik mamasını kullanıyoruz. Su gelme sorunumuz kalktı ortadan tamamen. Ben reflüsü geçti heralde diye düşünmüştüm. Evolviadan olabilir gerçekten.