alonee belirti reflü benziyor, üşütmüş te olabilir. Mamadan olsa direk mamayı kusar diye düşündüm. Benim bebeğimde alerjik aptamilim alerjik mamasını kullanıyoruz ama içine reflü şurubu ekleyerek verdirtiyor doktorumuz. Bi danışın doktorunuza siz yine de