Fileee birkaç doktora gittim öğün oluştur pütürlüyü 1 tatlı kaşığı kadar bile olsa teklif et dediler bir doktorda bisküvi ez ver dedi. Yoğurt veriyorum 120cc , 30 cc kadar da içine elma-armut-muz çeyrek ya da yarısı kadar cam rende kullanıyorum ya da çatalla ezip veriyorum. Mandalina, portakal suyunu ya yoğurt içine ya da 30-40 cc kadar mamadan sonra içiriyorum bunun dışında 120 su içerisine 1 buçuk tatlı kaşığı pirinç ununu cezvede 3-4 dk kadar pişiriyorum içerisine da ayrı bir kasede 4 adet keçiboynuzlu bisküviyi azıcık sıcak su ile ezip pirinç ununa katıp veriyorum. Aslında mide kapasitesi 180-200 ml kadar ama yoğun bir şekilde reflüsü var bu yüzden birazcık pay bırakıyorum. Aradan 5-10 dk geçtikten sonra biberonda su teklif ediyorum mama sandalyesinde dik bir şekilde suyu teklif ediyorum ki genzine kaçmasın. Tarhana ya da mercimek çorbası veriyorum. Hepsi bu 🤷🏼♀️ inşallah kendiliğinden katı gıdayı bir anda yer 😓