Bende de yani sorun var ya kendimi yetersiz his ediyorum , ilk çocuğum , 7 ay 13 günlük ve etrafta sürekli normalde şuan herşeyi yiyor olmadı gerekiyor diyenler gerçekten psikolojimi bozuyor,
Sadece yoğurtlu meyve yiyor çorbada içiyordu ama hastalandı ve şuan içmiyor bi tek yoğurt yiyor normal mi pütürlü bişey verdiğimde kusuyor