Dilaradaghan Bicirik59 evet sonradan öyle yaptım valla pek güvenemiyorum piyasaya herseyin sahtesini yapıyorlar
Dilaradaghan Coccinella bir de 4 numara da sıvı kaka emme özelliği yokmuş ben daha 4 ü az önce taktım diğer 3 numara gibi güzel mi farkı var mı
Helokusunannesi Premıum care ve aktif bebe karısık kullanıyorum 2side desenli 5 numara olduk tabi biz
Irmakmelegim Dilaradaghan valla ben kullniyrm 1 yıl kullndm 4 5 desen var hepsinde ama sahtelik alakası yok emicilik aynı sıkıntı yasamdim şuan 17 aylık kızım
littlemermaid22 Dilaradaghan 3 numara kullanıyoruz bizde desen yok ama kuzenim 6 numara kullanıyor onun desenli
merve171214 Dilaradaghan Doğduğundan beri kullanıyorum 14 aylık şuan 4 numara kullanıyoruz hepsi desenliydi bu zamana kadar birde emicilik aynı hiçbir sorun yaşamadım
ihtmozz Dilaradaghan eski paketlerin hepsinde vardı desen. 3 e kadar da vardı. Yani dert etmeyin. En son 6 numarasını aldım pişikken onda da vardı desen