Merhaba anneler, bu zamana kadar hep prima premium care kullandım 3 numaradan 4 numaraya geçiş yaptık ilk 3 numara desensiz beyazdı bez ama 4 numarayı açtığımda üzerinde desenler gördüm üretim olarak ilk 3 bez desensiz 4 numara desenli olarak mı üretildi acaba sahte mi diye aklımda soru işaretleri oluştu bu yüzden soruyorum. ( Prima müşteri hizmetlerini aradım soruma tam anlamıyla cevap alamadım ve 3 den sonrası yani 4 numaranın içinde sıvı kaka emici özelliği yokmuş bunu öğrendim o emici jeller ilk 3 de varmış)