Seyturak içime su serptiniz, hep böyle olacakmış gibi geliyor insana. Bebeğimin en tatlı zamanlarını onun acı çektiğini görüp bişey yapamayarak, yorgunluktan ne yaptığımı bilemeyerek geçirmek kötü 😕 Zorlu bir doğum süreci de geçirince anneliğimin tadına bile varamadım. Dilerim şu gaz olayı en kısa zamanda geçsin gitsin herkesten 😬