cicikom Benim de ilk anneliğim ama kendi bakış açımdan söyleyeyim, belki öyle denk geldi de içti bebeğiniz. Sütünüz varken biberon veya mamaya alıştırmayın derim. Az geldiği yerde amenna. Değiştirdiğiniz bez sayısına göre yetip yetmediğine karar verebilirsiniz. Günde 4-5 bezdi galiba, yeterli geldiğini gösteriyormuş. Benim de başlarda sütüm çok gelirdi ve diğer göğsümden akan üstümü ıslatırdı. 3.ayda o fazlalık süt ve göğüsteki dolgunluk hissi gitti. Sütüm kesilecek sandım, panik oldum. Ama emziriyorum çocuk doyuyor, yani bez sayısı onu gösteriyor. Sonradan öğrendim ki vücudumuz çocuğun beslenme şeklini ve ona yetecek miktar kadar süt üretmeye başlıyormuş o zamanlarda. Süt azalmış olmuyormuş yani. O yüzden bebek istedikçe her şekilde emzirmeye devam ettim. Siz de aç mi kalıyor acaba diye kendinizi üzmeyin, kilo alımı normalse ve bez sayısı az değilse her şey yolundadır ✨