Bsnl ben✋🏻
Düzenli sağarak besliyorum. Azalmıyo korkmayın. Oğlum 9 aylık. Ben sadece üzüldüğüm zamanlarda azalma oluyo inanın. Motive olup, 3 lt su içtiğim zamanlar sorun yaşamadım hiç. Ama 2 pompa çürüttüm orası ayrı sürekli pompaylayım😅 çift sağım daha cok süt gelmesini sağlıyo birde gece en az 1 kere sağım yapmak